Tryb sporządzania i przyjmowania protokołów z posiedzenia Zarządu

  1. Z posiedzenia zarządu sporządza się protokół.
  2. W protokole podaje się imiona i nazwiska członków zarządu uczestniczących w posiedzeniu, a w przypadku gdy w posiedzeniu zarządu uczestniczyły również inne osoby, w protokole podaje się ich imiona i nazwiska oraz wskazuje w jakim charakterze te osoby uczestniczyły w posiedzeniu.
  3. Protokół posiedzenia zarządu powinien odzwierciedlać jego przebieg, a zwłaszcza przebieg dyskusji nad rozstrzygnięciami podejmowanymi przez zarząd, wyniki przeprowadzonych głosowań wraz ze zdaniami odrębnymi członków zarządu, jeżeli zgłaszający zdanie odrębne zawnioskuje o wpisanie jego treści do protokołu. 
  4. Protokół posiedzenia zarządu podpisują wszyscy członkowie zarządu uczestniczący w posiedzeniu zarządu.
  5. Członkowie zarządu oraz inni uczestnicy posiedzenia mogą zgłosić do protokołu wniosek o jego sprostowanie lub uzupełnienie. 
  6. Zarząd przyjmuje protokół posiedzenia na posiedzeniu następnym.  W razie zgłoszenia wniosków, o których mowa w ust. 5, o ich uwzględnieniu rozstrzyga zarząd.


Wyciąg ze Statutu Powiatu Włocławskiego ( § 79)


Wytworzył: Magdalena Pacholczak (26 czerwca 2006)
Opublikował: (28 czerwca 2003, 10:32:47)

Ostatnia zmiana: Elżbieta Insadowska (14 czerwca 2011, 14:10:22)
Zmieniono: sformatowano treść

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 6089

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij